Dział Group After Sales składa się z czterech głównych jednostek. Są to:Akademia Szkoleń, Dział Części i Akcesoriów, Serwis Grupowy oraz Logistyka. Zapewniamy obsługę posprzedażną wszystkich sześciu marek oferowanych przez VGP. Nasz zespół nie szczędzi wysiłku, aby budować długoterminowe relacje z obecnymi i przyszłymi klientami. Wyznacznikami naszego sukcesu jest zadowolenie klientów i rentowność firmy; dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić usługi na najwyższym poziomie. Użyj poniższych linków, aby dowiedzieć się więcej o poszczególnych działach.

Group After Sales

Dowiedz się więcej na temat naszych działów

Dział Części i Akcesoriów - Volkswagen Group Polska

Dział Części i Akcesoriów

Dział Częsci i Akcesoriów jest odpowiedzialny za zaopatrzenie sieci dealerskiej w części i akcesoria. Jego pracownicy na bieżąco monitorują poziom zapasów importowanych produktów i w razie potrzeby składają pilne zamówienia u producenta. Nasz zespół zarządza także produktami, koncentrując się na promowaniu oferowanych przez naszą sieć dealerską pakietów części i akcesoriów. Dział Części i Akcesoriów obejmuje swoją działalnością sprzedażową także współpracujące z dealerami nieautoryzowane warsztaty naprawcze, w celu umożliwienia im wykonywania napraw z użyciem oryginalnych części. Zespół zajmuje się także naprawami karoserii i lakiernictwem, dbając o to, aby warsztaty współpracujące z dealerami zapewniały najwyższy poziom jakości, gwarantujący spełnienie oczekiwań klientów, a przede wszystkim bezpieczeństwo jazdy. Dział Części i Akcesoriów odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu konsumentom usług posprzedażnych, umożliwiając prawidłowe funkcjonowanie naszej sieci dealerskiej. Jego zespół doskonale odnajduje się w tym trudnym środowisku pracy, wymagającym umiejętności handlowych i szybkiego reagowania na potrzeby klientów.

Logistyka - Volkswagen Group Polska

Logistyka

Największym wyzwaniem, z jakim personel Działu Logistyki musi się zmierzyć każdego dnia, jest dotrzymanie wszystkich terminów. Dział ten jest odpowiedzialny za dostarczenie dealerom części i akcesoriów zawsze na czas. Zajmuje się także logistyką transportu samochodów. Praca w magazynie wymaga dużej koncentracji i terminowości, ale dostarcza także wiele satysfakcji. Od pracy zespołu Działu Logistyki zależy nie tylko dostawa produktów, ale także to, czy klienci będą zadowoleni z obsługi.

Dział Serwisu i Zarządzania Jakością - Volkswagen Group Polska

Serwis Grupowy

Zespół Działu Serwisu Grupowego wspiera dealerów w rozwiązywaniu problemów technicznych i serwisowych. Jego pracownicy wyjaśniają wytyczne producenta i pomagają radzić sobie z nietypowymi przypadkami. Dział ten zajmuje się także sprzedażą i dystrybucją wyposażenia warsztatów, dbając o to, aby sieć serwisowa naszych dealerów była zaopatrzona we właściwe narzędzia i urządzenia. W zakres jego obowiązków wchodzą także sprawy związane z ochroną środowiska naturalnego i gwarancjami. Wspiera także dealerów w zapewnieniu klientom właściwej obsługi. Zespół wysoko wykwalifikowanych ekspertów koordynuje i wspiera pracę sieci naszych dealerów. Dzięki jego pracy możemy zapewnić klientom najwyższej jakości usługi.

Akademia Szkoleń - Volkswagen Group Polska

Akademia Szkoleń

Zespół Akademii Szkoleń organizuje szkolenia dla sieci dealerskiej, w celu zapewnienia najwyższego poziomu kwalifikacji kadry dealerskiej. Naszą misją jest stworzenie najbardziej profesjonalnej sieci obsługi na rynku, wyróżniającej się efektywnością działania i najwyższą jakością. Dzięki naszej pracy, producent i partnerzy serwisowi mogą zapewnić konsumentom obsługę na najwyższym poziomie i realizować cele biznesowe firmy. W skład naszego zespołu szkoleniowego wchodzą eksperci od zagadnień technicznych i nietechnicznych, którzy wspólnie szkolą personel sieci sprzedaży detalicznej.  Zaangażowanie Akademii Szkoleń w ciągłe kształcenie naszych partnerów odgrywa kluczową rolę nie tylko w zapewnieniu najwyższej jakości obsługi, ale także motywowaniu sprzedawców detalicznych i zachęcaniu ich do dalszej współpracy.